BEÏNVLOEDINGSPRIJZEN SCHATTEN MET BEÏNVLOEDINGSNIVEAUS

Heb je je ooit afgevraagd: “Hoeveel verdienen Instagram-influencers per post?” Marketeers kunnen influencer-niveaus gebruiken om videomakers te sorteren op relatieve prijsklassen. Tiers vertegenwoordigen haken van influencers, afhankelijk van hun aantal volgers. We hebben de influencer-niveaus voor Instagram uitgesplitst: het kanaal dat in onze enquête van 2019 het meest werd beoordeeld voor influencer-marketingstrategieën.

Nano-influencers – 1.000 – 10.000 volgers, Micro-influencers – 10.000 – 50.000 volgers

Middelbare influencers – 50.000 – 500.000 volgers, Macro-influencers – 500.000 – 1.000.000 volgers en Mega-influencers – 1.000.000+ volgers. We kunnen Instagram-influencerspercentages onderverdelen in de zes influencer-niveaus. Natuurlijk, naarmate de influencer-niveaus vorderen, nemen de influencer-percentages ook toe.

Nano-influencers – Gratis producten of nominale bedragen (tot $ 500).

Micro-influencers – Een paar honderd tot een paar duizend dollar ($ 200 – $ 4.000).

Middelbare influencers – Overal van een paar duizend tot tienduizend dollar ($ 2.000 – $ 10.000).

Macro-influencers – Een paar duizend tot enkele duizenden dollars ($ 5.000 – $ 25.000).

Mega-influencers – Enkele duizenden tot honderdduizenden ($ 10.000 – $ 150.000).

Beroemdheden – Enkele duizenden tot enkele honderdduizenden dollars ($ 20.000 – $ 500.000).

wat is influencer marketing?

https://www.nextchapter.agency/